home Icon
  • Beļģija
  • Brisele
home Icon

Coworking telpa šeit: Briselē

/Daudzveidīga kopiena/Work anywhere
Strādājiet līdzīgi domājošu profesionāļu vidē gaišās coworking telpās šeit: Briselē. Lai veicinātu sadarbošanos un izaugsmi, piedāvājam arī atpūtas zonas un tīklošanās pasākumus. Izmantojiet pārmaiņus lietojamu darbvietu atvērta plānojuma darba telpā vai rezervējiet personisko aprīkoto darbvietu coworking telpā.
Kā mēs varam sniegt jums atbalstu Briselē:
  • bullet IconTieši jums rezervēti darba galdi ar piekļuvi visu diennakti
  • bullet IconCoworking telpu biedru statusa programma regulārai piekļuvei
  • bullet IconDienas coworking telpas lietošanai pēc pieprasījuma
Saņemt cenu piedāvājumu
phone iconVai zvaniet mums:+44 20 3839 9912

Darba telpa tieši jūsu vajadzībām

Mūsu elastīgās, pilnībā pielāgojamās biroju nomas telpas ir pieejamas uz stundu, dienu vai cik ilgi vien nepieciešams.

Privātie biroji

Lietošanai gatavu, pilnībā aprīkotu biroju klāsts ar visu, kas nepieciešams darba sākšanai.

  • calendarUz mēnesi vai gadu
  • TeamsJebkāda lieluma darba komandas
No € 169 vienai personai mēnesī

Pielāgoti biroji

Kad ar pamatpakalpojumu nav gana. Pielāgojiet visus telpas aspektus, tostarp mēbeles un zīmolu.

  • brandUz mēnesi vai gadu + pielāgojams
  • TeamsJebkāda lieluma darba komandas
No € 169 vienai personai mēnesī

Dienas biroji

Profesionālas biroja telpas pēc pieprasījuma. Ideāli piemērotas brīžiem, kad netraucēti darīt savu darbu.

  • 24 hour accessUz stundu vai dienu
  • TeamsJebkāda lieluma darba komandas
No € 45 dienā

Biroju telpu biedra statusa programma

Elastīga piekļuve dienas birojiem izvēlētā vietā un laikā tūkstošos centru visā pasaulē.

  • Flexible payment5, 10 vai neierobežots dienu skaits mēnesī
No € 179 mēnesī

Vai nepieciešama palīdzība?

Noorganizējiet individuālu tālruņa sarunu ar profesionālu konsultantu.

  • Aģenti ir pieejami visā pasaulē
  • Apspriediet dažādas iespējas
  • Saņemiet personalizētu cenas piedāvājumu
  • Reģistrējiet kontu un sāciet strādāt
Strādājiet uz maiņām izmantojamā darba vietā vai rezervējiet personisku darbvietu kādā no tūkstošiem centru.

Pastāvīga darbvieta

Nomājiet nepieciešamo darbvietu skaitu elastīgā coworking telpā. Uzņēmuma adrese un glabātuves iespējas ir iekļautas pakalpojumā.

  • Office deskRezervēta pastāvīga darba telpa
No € 159 vienai personai mēnesī

Coworking telpa dienai

Pēc pieprasījuma pieejama piekļuve iedvesmojošām atvērtā plānojuma biroja coworking telpām, tādēļ tur vienmēr ir kāds brīvs galds tieši tad, kad jums nepieciešams.

  • 24 hour accessUz maiņām izmantojama darba vieta uz stundu vai dienu
No € 19 dienā

Coworking telpu biedra statusa programma

Vai jums biežāk nepieciešama uz maiņām izmantojama darba vieta? Katru mēnesi nomājiet darbvietu 5 vai 10 dienas, vai arī neierobežotu dienu skaitu.

  • Flexible paymentStrādājiet uz maiņām izmantojamā darba vietā, kad vien nepieciešams
No € 99 mēnesī

Vai nepieciešama palīdzība?

Noorganizējiet individuālu tālruņa sarunu ar profesionālu konsultantu.

  • Aģenti ir pieejami visā pasaulē
  • Apspriediet dažādas iespējas
  • Saņemiet personalizētu cenas piedāvājumu
  • Reģistrējiet kontu un sāciet strādāt
Atkarībā no tā, cik virtuālai vai fiziskai jābūt jūsu klātbūtnei, varam piedāvāt jūsu uzņēmumam piemērotu paketi.

Uzņēmuma adrese

Veidojiet uzņēmumu un uzlabojiet tā pārstāvniecību, izmantojot virtuālu uzņēmuma adresi jebkurā no mūsu vairāk nekā 4000 centriem.

  • GlobalVirtuāla klātbūtne jebkurā vietā
No € 55 mēnesī

Virtuālais birojs

Prestiža uzņēmuma adrese ar tālruņa atbildēšanas pakalpojumu, virtuālu reģistratūras darbinieku un piekļuvi mūsu globālajam business lounge tīklam.

  • Biroja telpaVispopulārākais piedāvājums
No € 119 mēnesī

Virtuālais birojs "Plus"

Viss mūsu virtuālā biroja paketē, kā arī piekļuve apspriežu telpām un 5 dienu piekļuve biroja telpām katru mēnesi.

  • Biedra statusa programmaVispilnīgākais piedāvājums
No € 175 mēnesī

Vai nepieciešama palīdzība?

Noorganizējiet individuālu tālruņa sarunu ar profesionālu konsultantu.

  • Aģenti ir pieejami visā pasaulē
  • Apspriediet dažādas iespējas
  • Saņemiet personalizētu cenas piedāvājumu
  • Reģistrējiet kontu un sāciet strādāt
Apspriežu telpas jebkādam mērķim jebkur pasaulē. Pieejamas ar maksu par stundu, dienu — cik ilgi vien nepieciešams.

Apspriežu telpa

Ideālas telpas, lai satiktos, sadarbotos un vadītu intervijas. Pieejamas pa stundām kopā ar centra atbalsta komandas palīdzību.

  • Nosūtiet pierasījumuVairāk nekā 10 000, no kā izvēlēties
No € 25 stundā

Interviju telpas

Profesionālas nodalītas telpas darba intervijām, gada pārrunām vai izpētes grupas vadīšanai.

  • TeamsRadiet pareizo iespaidu
No € 25 stundā

Apmācību telpa

Nevainojamas telpas mācībām, ja nepieciešama īpaši pielāgota vide ar galdiem, tāfelēm un ekrāniem.

  • No capitalAprīkojums mācībām
No € 25 stundā

Vadības telpas

Profesionālas biroja telpas pēc pieprasījuma. Ideāli piemērotas brīžiem, kad netraucēti darīt savu darbu.

  • TeamsTelpa iespaida atstāšanai
No € 25 stundā

Vai nepieciešama palīdzība?

Noorganizējiet individuālu tālruņa sarunu ar profesionālu konsultantu.

  • Aģenti ir pieejami visā pasaulē
  • Apspriediet dažādas iespējas
  • Saņemiet personalizētu cenas piedāvājumu
  • Reģistrējiet kontu un sāciet strādāt

Coworking telpa šeit: Briselē

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    Centrs drīz sāks darboties

    Privāti biroji, sākot no€ 429/mēnesīSaņemt cenu piedāvājumu
    Dienas biroji, sākot no€ 109/dienāRezervēt tūlīt

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    Privāti biroji, sākot noZvaniet mums pa tālruni:Saņemt cenu piedāvājumu
    Dienas biroji, sākot no€ 99/dienāRezervēt tūlīt

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    Privāti biroji, sākot no€ 365/mēnesīSaņemt cenu piedāvājumu
    Dienas biroji, sākot no€ 109/dienāRezervēt tūlīt

    Biroja telpu paketes regulārai piekļuvei.

    Biroja telpu biedra statusa programmas sniedz piekļuvi centriem visās lielākajās pilsētās. Ar zemām cenām un elastīgiem noteikumiem.

    Biroja telpa (cena par mēnesi)

    5 dienas€ 179 mēnesī
    10 dienas€ 269 mēnesī
    30 dienas€ 435 mēnesī

    Mūsu pakalpojumi šeit: Brisele

    A magnet for ambitious, well-connected professionals from around the world, Brussels is an ideal location to expand your business network. Meet potential clients and collaborators at our sociable coworking spaces in the Belgian capital.

    Jums piemērotas coworking telpas Briselē
    Expand your business and your network at our dynamic coworking spaces in Brussels. Hot-desk alongside different professionals each day, or take the guarantee of a dedicated desk in a sociable shared office. Build relationships and collaborate in comfortable breakout spaces and shared lounges. And enjoy all the flexibility you need, with the freedom to book by the hour, day or month.
    Apskatiet citas vietas Briselē
    Coworking telpa šeit: Ikselā (3),Coworking telpa šeit: Senžilā (3)
    Vai izpētiet visu coworking telpu tīklu Beļģijā .

    Atbildes uz jūsu jautājumiem par coworking telpām Briselē

    Mūsu komanda ir gatava atbildēt uz jūsu jautājumiem.
    Pievienojieties plaukstošai profesionāļu kopienai mūsu rosīgajās coworking telpās Briselē. Cenas par rakstāmgalda nomu koplietojamā darba telpā ir, sākot no € 159 līdz € 419 par personu mēnesī. Šīs cenas ir balstītas uz cenām Regus.com vietnē un 24 mēnešu līgumu. Faktiskā cena būs atkarīga no cilvēku skaita, līguma termiņa, konkrētā centra ar coworking telpām un pieejamības.
    Varat arī iegādāties coworking telpu biedra statusa programmu gan atsevišķām personām, gan komandām, kas nodrošina piekļuvi jebkurai mūsu coworking telpai ar iespēju to izmantot 5, 10 vai neierobežotu skaitu dienu mēnesī. Lai iegādātos biedra statusa programmu atsevišķām personām, varat noklikšķināt šeit , savukārt attiecībā uz vairāku personu grupām sazinieties ar mums
    Jā, jūs varat izmanto koplietojamu darba telpu Briselē uz sev nepieciešamo laiku. Nomājiet coworking telpu savam darbam uz laiku no stundas līdz dienai.
    Mūsu centros Briselē jūs varat vai nu nomāt pastāvīgu darbvietu, kas būs rezervēta tieši jums, vai brīvā apmeklējuma un pārmaiņus lietojamo darba galdu pēc pieprasījuma.
    Mūsu coworking telpu izmantošanai nav noteikts minimālais nomas termiņš. Jūs varat izmantot coworking telpas jebkurā no mūsu centriem visā pasaulē uz laiku, sākot no vienas stundas, vai arī varat rezervēt pastāvīgo darbvietu, cik ilgi vien nepieciešams. Ja vēlaties vēl plašākas iespējas, mūsu coworking telpu biedra statusa programma sniedz piekļuvi darbvietām coworking telpās uz piecām, desmit vai neierobežotu dienu skaitu mēnesī.
    Ja jums Briselē ir rezervēta pastāvīga darbvieta, nekāda cita rezervācija iepriekš vairs nav jāveic. Tomēr, ja vēlaties izmantot pārmaiņus lietojamu galdu, ir ieteicams rezervēt vietu, izmantojot Regus lietotni, tiešsaistē vai pa tālruni, lai jūs zinātu, ka brīva vieta tik tiešām būs pieejama.
    Briselē ir pieejamas divas coworking telpu lietošanas iespējas: pastāvīga darbvieta un pārmaiņus lietojama darbvieta. Ja jūs izvēlaties nomāt pastāvīgas darbvietas aprīkotā darbvietā coworking telpā, jūsu komandai būs pieejamas vienas un tās pašas vietas katru dienu, ļaujot jums strādāt un sadarboties kopienas vidē. Savukārt pārmaiņus lietojamas darbvietas nozīmē, ka katru dienu jūs varēsiet izmantot citu pieejamo galdu un maksāsiet tikai par to laiku un vietu, ko faktiski izmantojat.
    Jā, jūs varat izmantot pārmaiņus lietojamo darbvietu jebkurā no mūsu centriem Briselē. Vienkārši rezervējiet to Regus lietotnē, pēc tam vienkārši nāciet un izbaudiet plaukstošu un rosīgu kopdarba vidi, kurā ir viss jūsu darbam nepieciešamais, tostarp lielātruma Wi-Fi tīkls, atpūtas zonas un ergonomiskas mēbeles.
    Mūsu centru komandas ar prieku jums parādīs jebkura mūsu uzņēmumu centra telpas, kā arī pastāstīs par mūsu pakalpojumiem un iespējām. Lai vienotos par apskati, vienkārši sazinieties ar vietējo centru vai veiciet rezervāciju tiešsaistē, lai pieteiktu apmeklējumu.
    Coworking telpu biedru statusa programma palīdz jums atrast darbīgu vietu attīstībai. Piekļūstiet mūsu globālajam aprīkotu darbvietu coworking telpā tīklam un izmantojiet coworking telpas galdu jebkurā vietā pasaulē. Pateicoties uzņēmumu līmeņa internetam, telekomunikācijām, ergonomiskām mēbelēm un rezervējamiem birojiem un apspriežu telpām, kas ir pieejamas mūsu darījumu centros, coworking telpu biedra statusa programma ļauj ērti strādāt savā stilā it visur. Mūsu coworking telpu biedra statusa programmas ietvaros jūs varēsiet piekļūt arī mūsu business lounge telpām, tīklošanas pasākumiem, kā arī saņemt ekskluzīvas priekšrocības no mūsu veselības un dzīvesveida partneriem.

    * Visas norādītās cenas ir spēkā informācijas pieprasījuma brīdī, pamatojoties uz 24 mēnešu līgumiem. Cenas var mainīties un ir atkarīgas no konkrētajiem izvēlētajiem produktiem un pakalpojumiem. Cenas par biroja telpu un coworking telpu norādītas vienai personai mēnesī un ir atkarīgas no inventāra pieejamības. Tiek piemēroti noteikumi un nosacījumi.