Diemžēl nevar atrast šo: {{term}}. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz.
Regus reakcija uz Covid-19

Apspriežu telpas: 35 rue Louis Guerin

35-37 Rue Louis Guérin, Immeuble le Patio, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Papildinformācija
Rezervēt tūlīt

Apspriežu telpas: 35 rue Louis Guerin

35-37 Rue Louis Guérin, Immeuble le Patio, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Pieejamās iespējas

0033 (0)4 20 10 62 00

  • Pilnekrāna skats
  • Norādījumi
  • Ielas skats
Aplūkojiet visus centrus šeit: Villeurbanne

Kādēļ izvēlēties Regus apspriežu telpu?

Pieejamas pa stundām

Nomājiet apspriežu telpas pa stundām, cik ilgi vien jums nepieciešams.

Pielāgojama telpa

Atkarībā no apspriedes mērķa, varat mainīt telpas plānojumu.

Vienkārša rezervēšana

Ātrai apspriežu telpu rezervēšanai varat izmantot mūsu lietotni — pat nav nepieciešams zvanīt.

Gatava lietošanai

Telpa tiks sagatavota, lai varat to izmantot uzreiz pēc ierašanās.

Izvēlieties darbavietas veidu

Interviju telpas — telpas apspriedēm ar potenciāliem darba kandidātiem bez cilvēku skaita ierobežojuma

Interviju telpas

Pieņemiet potenciālos kandidātus — uzaicināto viesu skaits nav ierobežots.

Sēžu zālēs — lielas sēžu zāles, kas ietilpina 8–12 personas.

Sēžu zāle

Lielajās sēžu zālēs ir vieta 8 līdz 12 personām. Aprīkotas ar augstākās klases mēbelēm.

Mācību telpa — rīkojiet apmācības uzņēmumā; ir pieejami arī ēdināšanas pakalpojumi.

Apmācību telpas

Iekārtojiet telpu uzņēmuma apmācību rīkošanai; ir pieejami arī ēdināšanas pakalpojumi.

Konferenču telpas — plašākas apspriežu telpas, kas piemērotas nelielu pasākumu un konferenču rīkošanai

Konferenču zāle

Mūsu lielākās apspriežu telpas ir lieliski piemērotas nelielu pasākumu un konferenču rīkošanai.

Viss iekļauts cenā

Maksājiet pa stundām par pilnībā aprīkotu apspriežu telpu, tostarp par aprīkojumu, mēbelēm, ātrgaitas interneta pieslēgumu un reģistratūras personāla pakalpojumiem.

Apspriežu telpas pēc nepieciešamības — nomājiet uz stundu un maksājiet tikai par pakalpojumiem, ko izmantojāt

Izmantojiet pēc nepieciešamības

  • Nomājiet pa stundām, lai nebūtu jāmaksā par neizmantoto laiku.
  • Maksājiet tikai par tām iespējām, kas nepieciešamas konkrētajā apspriedē.
Pielāgojiet apspriežu telpu — sakārtojiet mēbeles un aprīkojumu atbilstoši savām vajadzībām.

Pielāgojama telpa

  • Izkārtojiet mēbeles un aprīkojumu atbilstoši savām vajadzībām
  • Uzlabojiet apspriedes norisi ar mūsu prezentācijas aprīkojumu un piederumiem
Apspriežu telpas ar ātrgaitas interneta pieslēgumu, pēc nepieciešamības Wi-Fi tīkla pieslēgums iekļaujams kopā ar tālruņa aprīkojumu

Tehnoloģijas

  • Cenā iekļauts ātrgaitas internets un WiFi
  • Tiek nodrošinātas nepieciešamās tālruņa iekārtas
Apspriežu telpu pakalpojumi ietver piezīmju tāfeles ar statīvu, magnētiskās tāfeles, audio/videoizvades ekrānus un, ja nepieciešams, projektorus

Apspriežu telpu aprīkojums

  • Nepieciešamības gadījumā ir pieejama piezīmju tāfele ar statīvu, magnētiskā tāfele un marķieri
  • Pieejami ekrāni un projektori
Reģistratūras personāls, kas sagaidīs jūsu viesu ierašanos un palīdzēs uzstādīt audio/video aprīkojumu, ja nepieciešams.

Reģistratūras personāls

  • Jūsu viesus sagaidīs profesionāli reģistratūras darbinieki
  • Atbalsts nepieciešamā audiovizuālā aprīkojuma uzstādīšanai
Rezervēt tūlīt

Daudzveidīgākas strādāšanas iespējas pilsētā Villeurbanne

Mēs piedāvājam ko vairāk nekā tikai biroja telpas

...

Profesionālas telpas centrā 35 rue Louis Guerin sapulcēm, prezentācijām, apmācībām un intervijām

Apspriežu telpa

Gatavība darbam — sagatavošana pirms jūsu ierašanās, jums atliek vien nākt un strādāt.

Dienas birojs

Maksājiet tikai par to, kas ir nepieciešams, — izvēlieties biedra statusa programmu atbilstoši telpu veidam, ko izmantojat biežāk.

Business lounge telpas

Aprīkots cilvēkiem ar īpašām vajadzībām}

Pārvaldiet savas biroja telpas Regus lietotnē.

Esiet informēts par visu, lai kur arī jūs būtu

Lejupielādējiet Regus lietotni veikalā Apple App Store vai Google Play.

Lejupielādēt Regus lietotni pakalpojumā Apple App Store      Lejupielādēt Regus lietotni Google Play veikalā

Sākam!

Mēs palīdzēsim atrast vispiemērotākās darba telpas jebkuram uzņēmumam un jebkuram budžetam.

Sākam!

Mēs palīdzēsim atrast vispiemērotākās darba telpas jebkuram uzņēmumam un jebkuram budžetam.