Diemžēl nevar atrast šo: {{term}}. Please, try again.

Virtuālais birojs centrā: Kuala Lumpur, Pavilion KL

Level 8, Pavilion Kuala Lumpur, 168 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

The Pavilion business centre is located on Jalan Bukit Bintang the heart of Kuala Lumpur's Golden Triangle and is set within a premier retail area - Pavilion KL - home to over 500 major brands in fashion, dining and urban leisure. It is also adjacent to several other shopping malls within the famous Bintang Walk area. 5 stars hotels such as JW Marriot, The Westin, Ritz Carlton, Grand Millennium Kuala Lumpur and many other commercial buildings which are home to many MNC companies based in this major central business districts (CBD) in Kuala Lumpur. It is well connected via many modes of public transportation including the LRT, MRT, KL Monorai and the free GO-KL bus. The centre is supported by a wide range of amenities including many restaurants, banks and leisure facilities. There are many major tourist attractions and entertainment venues within the walking distance making this a popular place for business, entertainment and living. The Pavilion centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

Papildu informācija
Pirkt tūlīt

Virtuālais birojs centrā: Kuala Lumpur, Pavilion KL

Level 8, Pavilion Kuala Lumpur, 168 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

The Pavilion business centre is located on Jalan Bukit Bintang the heart of Kuala Lumpur's Golden Triangle and is set within a premier retail area - Pavilion KL - home to over 500 major brands in fashion, dining and urban leisure. It is also adjacent to several other shopping malls within the famous Bintang Walk area. 5 stars hotels such as JW Marriot, The Westin, Ritz Carlton, Grand Millennium Kuala Lumpur and many other commercial buildings which are home to many MNC companies based in this major central business districts (CBD) in Kuala Lumpur. It is well connected via many modes of public transportation including the LRT, MRT, KL Monorai and the free GO-KL bus. The centre is supported by a wide range of amenities including many restaurants, banks and leisure facilities. There are many major tourist attractions and entertainment venues within the walking distance making this a popular place for business, entertainment and living. The Pavilion centre offers a perfect solution for local and overseas companies looking for flexible and fully-equipped offices with comprehensive services at a reasonable price.

+60 392057688

  • Pilnekrāna skats
  • Norādījumi
  • Ielas skats
Aplūkojiet visas atrašanās vietas pilsētā: Kuala Lumpur

Guvis uzticību visā pasaulē

LinkedIn
Cigna
Accenture
Pirkt tūlīt

Kādēļ izvēlēties Regus virtuālo biroju?

Uzņēmuma adrese

Iekārtojiet biroju izdevīgā vietā ar minimālām izmaksām.

Atbildēšana uz zvaniem

Iegūstiet vietējo tālruņa numuru. Varam atbildēt uz zvaniem.

Pielāgojiet savu plānu

Pievienojiet zvanu atbildēšanas pakalpojumu un lietojiet privāto biroju jebkurā centrā pēc jūsu izvēles.

Viegli pārvākties

Pārslēdziet līgumu bez papildu maksas, lai pārvāktos uz jebkuru citu mūsu centru.

Pasta apkalpošana

Novirziet pasta sūtījumus uz jebkuru Regus adresi un lieciet tos pārsūtīt vai atnāciet tiem pakaļ.

Izvēlieties savu virtuālā biroja komplektu

Pasta apkalpošanas pakalpojums, izvēloties profesionāli uzticamu adresi savam uzņēmumam

Profesionāla adrese

Izvietojiet savu uzņēmumu vislabākajā atrašanās vietā ar uzticamu adresi un pasta apstrādes pakalpojumiem.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Virtuālais birojs

Profesionāla adrese ar pasta apkalpošanu, tālruņa atbildēšanas pakalpojumu un bezmaksas piekļuvi brīvi apmeklējamām darījumu atpūtas telpām visā pasaulē.

Komplekts Virtual Office plus iekļauj uzņēmuma adresi, pasta apkalpošanu, atbildēšanu uz tālruņa zvaniem un bezmaksas piekļuvi darījumu atpūtas telpām.

Virtuālais birojs "plus"

Iegūstiet pilnu virtuālā biroja komplektu ar uzņēmuma adresi, pasta apkalpošanu, tālruņa atbildēšanas pakalpojumu un bezmaksas piekļuvi darījumu atpūtas telpām, kā arī piekļuvi privātam birojam jūsu izvēlētajā centrā.

Viss iekļauts cenā

Maksājiet tikai par nepieciešamo, vai tā būtu pasta apkalpošana vai pilns virtuālā biroja piedāvājums

Piekļuve darījumu centriem Regus globālā tīkla ietvaros 3000 atrašanās vietās

Regus tīkls

  • Piekļuve globālam darījumu centru tīklam
  • Izvēlieties kādu no vairāk nekā 3000 ekskluzīviem centriem
Jūsu uzņēmuma virtuālā adrese, ko ar izmantot pasta saņemšanai un atbildēšanai uz zvaniem

Virtuāla adrese

  • Pasta saņemšana; atbildēšana uz zvaniem jūsu uzņēmuma vārdā
  • Nav nepieciešamas pastāvīgas biroja telpas
Pirkt tūlīt

Daudzveidīgākas strādāšanas iespējas pilsētā Kuala Lumpur

Mēs piedāvājam ko vairāk nekā tikai biroja telpas

...

Profesionālas telpas darījumu centrā Kuala Lumpur, Pavilion KL sapulcēm, prezentācijām, apmācībām un intervijām

Meeting Room

Gatavība darbam — sagatavošana pirms jūsu ierašanās, jums atliek vien nākt un strādāt.

Dienas birojs

Maksājiet tikai par to, kas ir nepieciešams, — izvēlieties biedra statusu atbilstoši telpu veidam, ko izmantojat biežāk.

Darījumu atpūtas telpas

Aprīkots cilvēkiem ar īpašām vajadzībām}

Pārvaldiet savas biroja telpas Regus lietotnē.

Esiet informēts par visu, lai kur arī jūs būtu

Lejupielādējiet Regus aplikāciju no Apple App Store vai Google Play.

Lejupielādēt Regus lietotni pakalpojumā Apple App Store      Lejupielādēt Regus lietotni pakalpojumā Google Play Store

Sākam!

Mēs palīdzēsim atrast vispiemērotākās darba telpas jebkuram uzņēmumam un jebkuram budžetam.

Sākam!

Mēs palīdzēsim atrast vispiemērotākās darba telpas jebkuram uzņēmumam un jebkuram budžetam.