Darbvietas darba procesu atjaunošana ārkārtas situācijas gadījumā

Katru biznesu var pārtraukt negaidīti notikumi, kurus viņi nevar ietekmēt. Kāpēc gan nepasargāt sevi no dārgiem darbības pārtraukumiem ar mūsu nozarē labāko risinājumu darba procesu atjaunošanai ārkārtas situācijas gadījumā? Mēs jums palīdzēsim ātri atjaunot dara procesus un atgriezties pie ierastā darba.

Saņemt cenu piedāvājumu

Pasaules lielāko uzņēmumu partneris

Darbvietas darba procesu atjaunošana ārkārtas situācijas gadījumā

Mēs palīdzēsim turpināt jūsu uzņēmuma darbību neparedzētās situācijās, sniedzot piekļuvi mēbelētām, pilnībā apkalpotām darba telpām, kas ir pieejamas uz laiku, sākot no četrām stundām.

Elastīgs

Contact20% jūsu komandas kodola
Piekļūstiet pilnībā aprīkotai privātai biroja telpai vienas dienas laikā, lietojot līdz pat 30 dienām gadā.

Rezerves

ContactKritiski svarīgajam 1% jūsu komandas
Pārcelieties uz rezervētu, privātu darba telpu ar drošu IT infrastruktūru uz laiku, sākot no četrām stundām, neierobežotu dienu skaitu gadā.

Ātra

ContactPiekļuve pēc pieprasījuma visiem
Sniedz iespēju izmantot ārkārtas, pēc pieprasījuma nepieciešama biroja vai coworking telpas. Pieejamība jebkurā laikā 4000 centru visā pasaulē.

Atrodiet risinājumu, kas piemērots jūsu uzņēmumam

Plānojot rīcību ārkārtas situācijām, būs nepieciešami dažādi nodrošinājuma līmeņi atkarībā no jūsu darbības struktūras, darba modeļiem un to, kuri jūsu komandas locekļi, jūsuprāt, ir būtiski jūsu uzņēmumam. Neatkarīgi no tā, kurus darbiniekus izvēlēsieties atbalstīt, mēs nodrošināsim visu, sākot no attālinātā darba iespējām līdz pagaidu coworking telpām, vienlaikus nodrošinot svarīgu biroja telpu atjaunošanu darbam pēc iespējas ātrāk.

Saņemt cenu piedāvājumu >

Maz traucējumu, daudz atbalsta

Mūsu biroji ar pilnu servisu piedāvā jūsu komandai visu nepieciešamo uzņēmuma darbības uzturēšanai tik ilgi, cik nepieciešams. Strādājiet bez bažām, zinot, ka viss ir iestatīts un gatavs lietošanai, savukārt mūsu atbalsta komanda centrā parūpēsies par jebkādām papildu vajadzībām.

  • flexibleJūsu privātā biroja telpa
  • wifiBiznesa klases Wi-Fi tīkls
  • breakout areaPiekļuve apspriežu telpām un atpūtas zonām
  • 24 hr cctv monitoringDrošība, uzkopšana, komunālie pakalpojumi un apkope
  • TelephoneTiešā uzņēmuma tālruņa līnija
  • 24 hour accessPiekļuve jūsu birojam visu diennakti

Atbalsts īstajā laikā un vietā

Mūsu globālā pieejamība ļauj palīdzēt simtiem uzņēmumu gadā atjaunot darba procesus pēc dažādiem darbības pārtraukumiem. Mēs ļoti īsā laikā varam nodrošināt piekļuvi 4000 darba telpu centriem visās lielākajās pilsētās un transporta mezglos visā pasaulē. Tātad jūs varat turpināt savu darbību, pat ja gadās neparedzēti traucējumi.

Mums derētu apspriest darbvietas darba procesu atjaunošanu ārkārtas situācijas gadījumā

Mūsu pieredzējušie konsultanti palīdzēs izveidot jūsu uzņēmumam piemērotāko darbvietas darba procesu atjaunošanas ārkārtas situācijas gadījumā risinājumu.

Saņemt cenu piedāvājumu

Atbildes uz jūsu jautājumiem par coworking telpām

Mūsu komanda ir gatava atbildēt uz jūsu jautājumiem.
Jums var būt nepieciešams visu trīs iespēju apvienojums — padomājiet par darbaspēku un atbalstu, kas nepieciešams, lai nodrošinātu svarīgāko (un mazāk svarīgu) komandu darbību. Elastīgais plānos nodrošina funkcionējošu, privātu biroja telpu darbadienas laikā. Iesakām šo plānu 20% jūsu komandas. Rezerves plāns nodrošina pastāvīgi rezervētu darba telpu. Šāds risinājums ir lieliski piemērots 1% darbinieku. Ātrais plāns nodrošina daba telpu, kas pēc pieprasījuma ārkārtas gadījumos ir pieejama jebkuram darbiniekam, kam tā ir nepieciešama.
Mēs saprotam, cik svarīgi ir nodrošināt uzņēmuma darbību un kopīgu, proaktīvu atbalstu krīzes apstākļos. M&S darbības nepārtrauktības vadītājs Džons Frosts (John Frost) skaidro, kā Regus strādāja ar viņa uzņēmumu ārkārtas situācijā uzņēmuma Apvienotās Karalistes galvenajā birojā Padingtonā, Londonā: “Regus nodrošināja atbalstu traucējumu laikā, kas radās dēļ gāzvada plīsuma ēkas ārpusē kad — vairāk nekā 2000 kolēģu mūsu galvenajā birojā varēja turpināt strādāt.”
“Regus komanda ātrāk nekā četru stundu laikā atrada citas darba telpas — tas bija daudz ātrāk par parakstīto līgumu par 24 stundu pakalpojumu līmeni. Mēs to ļoti novērtējām, jo incidents notika pirmdienā, pirms Ziemassvētkiem, kas ir ievērojams tirdzniecības laiks mūsu uzņēmumam. Regus komanda izprata situācijas steidzamību un reaģēja, nodrošinot skaidru komunikāciju.”
Uzņēmējdarbības pārtraukšanas apdrošināšanas nav atbilde katastrofas gadījumā — tā var palīdzēt ierobežot finansiālus zaudējumus, tomēr nevar atjaunot pakalpojumu sniegšanu klientiem un zaudētu reputāciju. Neparedzamas katastrofas gadījumā jūsu uzņēmums ir visneaizsargātākais. Bez atbilstoša plāna, kurā ņemti vērā visi pieejamie risinājumi, neveiksmes iespēja ievērojami palielinās.
Labākie plāni nodrošinās tālāk minēto iespēju līdzsvaru.
- Specializēta darba procesu atjaunošana ārkārtas situācijas gadījumā darbiniekiem, kam nepieciešams speciāls aprīkojums
- Iepriekš iekārtota biroja telpa darbiniekiem, kas strādā ar konfidenciālu informāciju
- Darbinieki, kas darba procesu atjaunošanas perioda laikā strādā no mājām
- Aprīkotas biroja telpas ar elastīgām izmantošanas iespējām, lai saglabātu komandas pieeju un nodrošinātu piekļuvi tehniskajam nodrošinājumam.
Vislabāk sagatavotie uzņēmumi zina, kas ir svarīgākais un kam ir jāturpina darboties. Šie uzņēmumi arī pievērš uzmanību savu darbinieku vajadzībām, kad jāatjauno darba procesi ārkārtas situācijas gadījumā. Šīs vajadzības var iekļaut tālāk norādīto.
- Ģimenes pienākumi
- Vēlme strādāt komandā
- Pieeja atbalsta tīklam
- Droša saziņa
- Modernas telpas
Apsveriet transporta satiksmes un autostāvvietu iespējas. Ja veicat plānošanu, apsverot elektroenerģijas padeves pārtraukumu vai reģionālas evakuēšanas riskus, izvēlieties centru, kas ir pietiekamā attālumā no esošā biroja, lai to neietekmētu tas pats negadījums. Apsveriet arī darbinieku reakciju uz jauno vietu — vai komanda tai var piekļūt un vai labprāt dosies uz šo centru?
Strādāšana no mājām sākotnēji var šķist kā pievilcīga iespēja, un tā patiesi var būt piemērotākā iespēja darbiniekiem, kas jau strādā šādā režīmā, tomēr, lietojot šādu iespēju tikai ārkārtas situācijās, var būt dažādi pieņēmumi un šāds risinājums ilgtermiņā reti ir ilgtspējīgs. Pastāv pieņēmums, ka visiem darbiniekiem ir pietiekami ātrs, uzticams un drošs interneta savienojums un sakaru tīkli. Turklāt katastrofas nenotiek tikai komerciālos īpašumos — tiek skarti arī dzīvojamie rajoni (bieži vien ar daudz lielākām sekām). Ir svarīgi atcerēties, ka darbinieki, kas strādā no mājām, ātri var sākt justies nošķirti, jo nav kontakta ar kolēģiem.

* Visas norādītās cenas ir spēkā informācijas pieprasījuma brīdī, pamatojoties uz 24 mēnešu līgumiem. Cenas var mainīties un ir atkarīgas no konkrētajiem izvēlētajiem produktiem un pakalpojumiem. Cenas par biroja telpu un coworking telpu norādītas vienai personai mēnesī un ir atkarīgas no inventāra pieejamības. Tiek piemēroti noteikumi un nosacījumi.